Sunday, January 2, 2011

practikum

start 20hb dec 2010...mula la life aku sebagai student practikum...dulu time duk kat uum kui 9 bru bgun g klas..nie suma dh ubah...start keje kui 830..so kena bgun awal beb..kul 7pg dh bgun dh..mandi2..makan2 then trus g tempat practikum aku nek moto..lupa lak nk gtaw..aku prac kat cement industry malaysia (CIMA)..

1st day aku kat sana..kena la tgu org pgl tok taw duduk kat dept mana..tgu pnya tgu last kui 10pg bru org pgl..tp org yg nk incharges aku cuti plak..so..kena la tgu g..dalam sejam gak la kena tgu..bru diorg gtaw aku msuk dept finance..msuknya aku dept tue..rupa2nya da 2 org yg aku kenal..smbg la ngan diorg smbil tgu keje pea yg aku kena wat..last2 satu keje pn x dpt ari tue..sbb kan keje x dpt aku mula la ngantok..smpai kepala aku tersengguk-sengguk tgu keje..hehe...sib bek bos x nmpk..klu x, mati aku kena marah..tok bg aku hilang ngantuk..aku crik diorg pnya annual report, jd aku leh taw asal usul comp nie..nie jea lah kisah aku tok 1st day jd budak prac..nnt klu da pea2 update msa aku prac akan ku cite g k..

0 comments:

Post a Comment