Wednesday, February 3, 2010

UBS....

salam 1 malaysia...

chewah...sejak bila la aku pndai bab 1 malaysia nie...myb sbb aku bru amik subjek kenegaraan sem nie kot..tue yg pandai sikit2 bab 1 maysia nie..hehe..bila aku tgk date last aku post aku bru perasan...lama gila wei aku x update blog..huhu...bz punya psal laaa kata kan..hehe

k laaa...sblum aku merep byk2..aku nk cita laaa skit psal tajuk aku nie...skung da masa 24 jam g sblum amik exam UBS...UBS is stand for User Business System...bila aku dh ckp psal system.. so mesti laaa aku ckp psal guna computer..UBS nie da 3 jenis, 1st accounting (acc) , payroll, stock...aku bru taw sbnrnya.sbb tue laaa aku amik 2 papersem nie ( stock ngan accounting)...yang aku nk exam esok acc..masa aku msuk klas tue aku taw laa pa nk bt..tp...bila aku nk stdy blik...sepatah haram pn aku xtaw...hhuhu...sedei giler

so...aku harap sgt laaa aku dpt jwb esok (walaupn open book exam)...insyaallah...jap g aku nk g klas...then ptg nie myb bru nk stdy balik...byk kot step2 dia..pening2...

0 comments:

Post a Comment