Wednesday, December 30, 2009

BaCk To UuM


masuk gak aku kat dlm bndr sintok yg lg indah lg mepersona nie...
dpt gak la aku ilang boring dr duk at umah tue..then start gak la klas2 yg aku mls nk g..jom aku cite skit psal klas aku ngan lec aku..

ari isnin rie tue 1st day aku msk klas..so..azam nk bg elok pointer ngan xmo jumpa lec "killer"..
klas aku start kul 10-12.ec boring..ckp slow...than klas kul 12-2..tmpt yg sama..tp lec nie suka membebel skit...tp lec nie lec laki taw..jgn terkejut..hahah..dia kata dia x membebel time dia mkn jea..ish..klu jd pak mentua aku nie..abih..hahah..then klas kenegaran kul 3.30-5..

ari rabu plak aku start kul 9.30-11..lec cina..ajr boring gak..tue yg ngantok sgt tux bg tido..so..dia suh student be..tp..dia aca note dia time klas..baca kuat2..lepas tue klas aku kul 2-4 kls forensic..aku rasa mcm da something x kena..xtaw sbb pa..myb aku dgr ramai dak drob klas yg sama kul 8-10 ngan 10-12 sbb lec dia 'killer'..then aku g la klas..rupa2nya mmg dia..sah..mmg lec yg student x suka tue..cdg nk drop..tp..biar laaa..nk bt mcm na...dh nasib bdn..huhu...klas ak plg last kul 2-4..klas malan..lec laki...bez+ngantok+boring+pening pala..mcm na agknya..ermmm..

so nie la suma klas aku ari isnin ngan khamis serta rabu ngan ahad..so lepas nie kena stdy hard..bg pointer nek sem nie..insyaalah...

0 comments:

Post a Comment