Saturday, September 4, 2010

blik kampung


seronok rasanya klu kita dpt blik kg halaman masing2...tapi aku x la nk rasa sgt..biasa la beb..umah pn dekat jea ngan tmpt aku ngaji..bak kata org kg klu jerit pn dgr laaa..klu distance dia dlm 6okm jea x rasa kot..btol x??

tp tok mmbr2 aku yg duk jauh mcm kl, johor apa tah lagi yg duk kat sabah n sarawak..mst excited pnya la..siap mntk lec cancel klas g sbb nk blik awl jmpa family...maklum laaaa..dh lama x blik...tp da gak yg blik semgu awl n smgup pnteng klas sbb nk blik..alasan dia tiket abs awal..biasa laaa...ragam student kempunan nk blik kg...hehe

k la..aku nk stop smpi sni sja kot...harap mmbr2 aku yg nk blik kg tue lebei2 g yg drive sndiri tue...korang drive la leklok...bak kata dlm iklan...pandu cermat jiwa selamat & ingatlah pada yang tersayang..

0 comments:

Post a Comment