Tuesday, November 24, 2009

cuti-cuti kedah...

smlm penat giler aku jln2...lebei 12 jam laaa..ahah....
kul 1030 wa ngan adila dtg amik aku kat umah...so kitorg g la public lutual dulu sbb wa kena jumpa bos dia kat sana...so aku dila ngan adik dia lepak2 la kat kedai makcik tue minum2...boring gak laaa..

then leps wa settle suma prob dia,kitog g pacific..
al maklum laaa..adik dila nk men boling..teman jea laaa..g pn aku dh lama x men boling nie...punya la lama x men smpi score aku pn x slmpi 100..sedei giler huhu....

pastu misi mencari baju kemeja pn bermula...
mcm cite upin-ipin plak pn da..hehe...
tp sblm tue aku ngan mmbr aku mkn mcD..aku amik big mac yg ln mkn apa ntah...
smpi ja kat as mall aku terus g beli tiket wayang lue takot x smpt...dila tingin sgt nk tgk cite 2012 walaupn cite tue dh lama kuar...teman jea laaa..then kami p cari baju n jumpa laaa 2 lai...bru beli satu..satu g x smpt nk bayar coz dh kul 330..n wayang pn dh start..pea g..marathon laaa g tgk wayang..haha..then dh bis cite tue lam kul 6 kami g la beli baju g satu..then teman plak bdk2 ppn beju baju..tp x beli pn...smpi kul 7 lebei gak laaa..then g tesco beli sushi patah blik g pacific..wa kata k beli brg...last2 kedai tue tutup..ermmm..hampehh...

jam dh smpi kul 830..
kitog terus gerak cari kedai mkn coz adik dila cakap lapo sgt...
jumpa laaa satu kedai mkn nie....pea ntah nma dia..nk kata sedap...mkn cam hampeh...tp amai org..aku pn pelik...jam dh smpi kul 930..terus gerak blik umah...last2 smpi la umah kul 1030...mmg penat giler semalam...tp xpe...at least kami puas..n release skit tnsion exam rie tue..so..cuti2 kedah...haha..chow

0 comments:

Post a Comment